Laatste dag

2 december 2016 - Manilla, Filipijnen

vanochtend 5 uur eruit want om 6 uur ontbijten bij de familiy. We waren op tijd wat zeer bijzonder is en iedereen was al op. Gebakken vlees en gebakken visjes en rijst. In de philipijnse sfeer ook met mijn handen gegeten. Om 8 uur er vandoor na afscheid te nemen van deze fijne mensen en hup naar het hotel. Alles checken voor de terugreis. Ik vond het erg vroeg dus bus van 10 uur want heen was het van vliegveld tot hotel met de taxi maar 20 m en ik hoef pas half drie op het vliegveld te zijn  maar ok  mackee zal het wel weten en hij had gelijk   Zo druk weer op de weg en uiteindelijk pas om half twee om het vliegveld     Afscheid nemen ( pink pink) van mackee en wachten Heel erg druk en met mazzel een zitplaats gevonden   Ff rondkijken en toch maar een gesprek met mijn buurvrouw   Samen in gebrekkig Engels maar opeens zegt ze wat tegen haar jonge dochter wat ik versta   Is ze philipijns maar woont in Rotterdam  zeer apart en grappig  maar goed  inchecken nu en de vervelende reis terug gaan maken  nog ff dag tegen Hazel via messenger en het is zover